Fortfarande inga pulsklockor i Ljungskile

Man kan lugnt säga att Ljungskile imponerar. Tre raka segrar - mot Elfsborg, Trelleborg och IFK Göteborg. På något sätt är det sjukt, konstigt och överraskande, men samtidigt är det väntat. För hur många gånger de senaste tolv åren har man inte sagt att "Ljungskile klarar det inte" och "Nu är det slut på sagan om LSK."
Men gång på gång får man ett långfinger framför ansiktet. Att man aldrig lär sig.
Roligast i går var efter matchen när David Wilsons långsinthet kom fram: "Vi behöver inga pulsklockor i Ljungskile."
All heder till Ljungskile, men IFK Göteborg ser inte ut som ett guldlag i år.


I dag gjorde jag första dagen med min nya tjänst på Expressen. Jag ska skriva om internationell fotboll för våran nättidning. Jag kommer att uppdatera sidan dagligen med massa storys. Följ gärna arbetet. I dag har jag bland annat gjort ett avslöjande om Rasmus Lindgren, ett arbete inför Chelsea-Man Utd och en grej om Sebastian Larsson.


Nu ska jag vandra ner på stan. Blir nog kaffe och tidning på något café innan det är dags att slå sig ned på Telegrafen med en Guinness framför Chelsea-Man Utd.


Kommentarer
Postat av: tipsduon Jeppe

Vilken glidare du e!

Postat av: Sarah

vilka vinner allsvenskan?

2008-05-07 @ 14:32:29
URL: http://svartaparaden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback