Villig att utmana ödet

En vecka kvar till deadline för examensarbetet. Känns som att jag ligger bra till tidsmässigt och största delen av arbetet är inlämnat till min handledare, Lena. Det blev mer material än vad jag hade förväntat mig så redigeringen kommer bli kämpig. I morgon bär det av till Uddevalla och Ljungskile igen. Tack vare Martin som vägrar ta sin Chrysler upp till Bohuslän så blir det att färdas med Säfflebussen. Martins ursäkter är två och de lyder, "Tänk om den inte klarar av att köra upp för Hallandsåsen" eller "Tänk om den sprängs". Personligen är jag villig att chansa.

På lördag åker jag till Grundsund och tittar på seriepremiären mot Henån. Ett nykomlingsmöte där vinst är oerhört viktig för båda lagen.

I skrivande stund får jag reda på att David Wilson ännu en gång lurat mig och många andra. Uppställningen:
Slawuta - Phiri, Leinar, Senften, Jansson - Zarkovic, Augustsson, Kitic, Smedberg - Kärna, Wålemark

Kommentarer
Postat av: martini

Jag erkänner. Jag är rädd för att den sprängs. Under min tid i Ljungskile Har jag kört sönder min röda Mazda (RIP)motorn kraschade. Chryslerna körde jag sönder, två gånger, men det finns lite liv i den fortfarande. Jag lånade pappas Volvo till Ljungskile då rök ett kullager. Vad ska hända nästa gång? Jag gillar att chansa. Men 50/50-chanser är inte min grej. Jag spelar efter oddsen. Och läs ovan. Att bilen sprängs lär inte vara en högoddsare...

Postat av: Christian

3 poäng till LSK? Mot Elfsborg! Det var som... Var ska detta sluta? SM-guld, Intertoto Cupen, Champions League och kanske t.o.m. en flytt till Rimnersvallen?

2008-04-17 @ 21:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback