It´s about sending a message

I förra veckan stod Anton Carneröd för årets roligaste handling på en fotbollsplan. Grohed-Stenshult. Anton får ett jätteläge fri framför Stenshults mål. Men något ivrig avslutar han högt över ribban. Domaren - och tillika Oddevoldaren - Leif Lindvärn blåser hörna. Ingen förstår varför, allra minst Anton som utbrister:
"Är du dum i huvudet? Du kan ju inte bjuda oss på en hörna, jag sköt ju över. Hur dålig är du egentligen?"
Lindvärn:
"Anton, nu slutar du!"
Hörnan slås och Anton nickar bollen i mål.

 * * *

Det har varit dåligt med bra filmer under sommaren. Tills i söndags. Då såg jag The Dark Night. Heath Ledger är otroligt bra som Jokern.

 * * *

Rafael Benitez började att vela med laget direkt. Tack och lov har vi Fernando Torres på topp som kan avgöra matcher på egen hand. Han kommer att bli fruktansvärt viktig den här säsongen. Robbie Keane var helt kass och jag gillar honom fortfarande inte.

 * * *

Nu, Stefan Holm. Det kan bli en riktig höjdare, han är den svensk som jag verkligen hoppas ska ta OS-guld.
Sen, Weeping Willows på Mosebacke. Magnus Carlsson på hemmaplan, i Bajenland, och han utlovar även att komma med massa gäster. 

Kommentarer
Postat av: Jesper

WW ikväll! Fy fan... nu måste jag ju nästan flytta. I Trollhättan ikväll händer inte ett pess.



Kontigt att inte Rafa värvade Vela.



Holm blir femma. Wissman sträcker sig. Det är ett sånt OS...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback