EM-feber på emkampen2008

Härligt att börja EM med en seger. Ändå var det inte mycket som jag blev imponerad över, mer än Zlatans sagolika mål. För Grekland uppträdde på en minst sagt konstigt sätt. Fembackslinje och ett passningsspel som fick Daniel Andersson att se ut som värsta Iniesta - spanjoren som passade fram till Spanien och David Villas andra mål mot Ryssland. Hoppas att ni följer med på FotbollsExpressen.se. Det är mycket att göra nu under EM och det är riktigt kul. Roligast hittills var nog när den svenska startelvan läcktes flera timmar innan avspark, då var tempot högt på redaktionen. Bladets bloggare som annars brukar göra ett väldigt bra jobb med att avslöja svenska startuppställningar fick se sig besegrad. Han, Bank - som borde få större utrymme och Eriksson - som också borde få större utrymme - gör ett bra och intressant jobb nere i alperna. Så, nu var jag väl snäll. Men jag tycker ändå att Expressen är bättre. Det är tydligt vilka som har bäst kontakt med spelarna och det är klasskillnad mellan nätsajternas vinklar, avslöjande och uppdatering. Hoppas många läsare upptäcker det nu under EM.
Läs gärna på www.emkampen2008.blogg.se , där publicerar jag och några kompisar massa EM-texter. 
Borg - jag vet att du läser det här eftersom du är min flitigaste läsare - släpp det där med bilen. Varför är du så intresserad av det? Det är en fin bil och resten kan du fråga Petter om.

Alltså, www.emkampen2008.blogg.se 


Kommentarer
Postat av: Borg

Haha, jag kommer aldrig släppa de där med bilen! Jag vet att det inte är en 9-3 som Petter säger. Jag ångrar att du fick följa me till Danmark nu när du e så taskig å inte säger!! ;)

2008-06-12 @ 22:14:44
Postat av: Mats Johansson Uddevalla

Håller med dig Wickan att Grekland var väldigt bleka, konstigt tycker jag då de gjort ett väldigt starkt kval. Vad tycker du om snacket att vila spelare mot Spanien? Om man ser till de matcher som hunnit gå i andra omg så är det inte många lag som vilat spelare, varför skall då Sverige göra det. Ha det gott

2008-06-14 @ 10:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback